Polityka jakości
Polityka jakości
Angelini Pharma dąży do zapewnienia bezpieczeństwa i skuteczności swoich produktów oraz świadczenia wysokiej jakości usług, aby zagwarantować maksymalną satysfakcję naszych Klientów i Akcjonariuszy przy jednoczesnym przestrzeganiu obowiązującego prawa i przepisów.
Wszelkie działania dotyczące wprowadzanych na rynek produktów i związane z badaniami i rozwojem, rozwojem biznesowym, produkcją w naszych zakładach i u kwalifikowanych dostawców, wytwarzaniem wyrobów medycznych, wprowadzaniem na rynek, dystrybucją, logistyką, wsparciem po wprowadzeniu na rynek i nadzorem nad bezpieczeństwem są zgodne z polityką jakości firmy, na którą składają się następujące zasady:
1. UKIERUNKOWANIE NA KLIENTA
Angelini Pharma dąży do poznania i zaspokojenia oczekiwań swoich Klientów, zgodnie z wymaganiami rynkowymi i lokalnymi przepisami w krajach, w których prowadzi działalność, oraz wszystkich stron zaangażowanych w jej procesy biznesowe.
2. PODEJŚCIE UKIERUNKOWANE NA PROCES I OPARTE NA ZARZĄDZANIU RYZYKIEM
Angelini Pharma określa swoje główne procesy i dąży do ich stałego doskonalenia poprzez następujące czynności:
- Wyznaczanie celów oraz monitorowanie i kontrolę ich osiągania;
- Określanie zakresu obowiązków i zasobów;
- Identyfikacja, ocena i zmniejszanie ryzyka;
- Definiowanie możliwości.
3. PRZYWÓDZTWO
Angelini Pharma dąży do utrzymywania skutecznego systemu jakości, dbając o dostępność wszystkich wymaganych zasobów oraz o dopasowanie wyznaczanych celów do szerszego kontekstu i kierunku strategicznego obranego przez spółkę.
Angelini Pharma udostępnia swoją politykę jakości wszystkim pracownikom i Akcjonariuszom, którzy regularnie ją weryfikują zgodnie z celami i kontekstem, w którym Angelini Pharma rozwija, produkuje i dystrybuuje swoje produkty.
4. PRACOWNICY I ZAANGAŻOWANIE INTERESARIUSZY
Angelini Pharma uznaje zaangażowanie pracowników i interesariuszy za podstawowy czynnik strategiczny. Aby osiągnąć ten cel, Angelini Pharma realizuje szkolenia dla wszystkich pracowników, rozwijając i podnosząc ich kompetencje.
Angelini Pharma zarazem nieustająco przypomina swoim pracownikom znaczenie i wartość wykonywanej przez wszystkich pracy, prosząc ich o koncentrację na poszukiwaniu ewentualnych obszarów do poprawy, wykazując się przy tym proaktywnością, odpowiedzialnością i zaangażowaniem.
Angelini Pharma współpracuje z dostawcami, klientami i innymi stronami zainteresowanymi, aby stale doskonalić jakość swoich produktów i usług.
5. CIĄGŁE DOSKONALENIE
Celem spółki Angelini Pharma jest ciągłe udoskonalanie systemu jakości poprzez dążenie do osiągnięcia następujących celów:
- maksymalne bezpieczeństwo pacjentów i użytkowników;
- pełna zgodność ze standardami jakości we wszystkich sektorach i na wszystkich rynkach, na których działa firma, począwszy od fazy badań i rozwoju;
- stopniowe ograniczanie występowania wad produktów wytwarzanych we własnych zakładach spółki i przez dostawców;
- zwiększenie zadowolenia klientów poprzez stałe zmniejszanie liczby reklamacji i zwiększanie efektywności obsługi;
- wdrażanie planów poprawy jakości i programów zmniejszania ryzyka dla krytycznych procesów biznesowych;
- systematyczne ograniczanie kosztów niewpływających na jakość.
Cele te i związane z nimi wyniki są poddawane okresowym przeglądom w celu zapewnienia ich adekwatności i zgodności z szerszym kontekstem działalności spółki i jej interesami strategicznymi.