VisolVit startuje z nową komunikacją
Zdrowie dziecka jako priorytet dla mam - naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów wyszła marka VisolVit tworząc nową kampanię komunikacyjną.
Nowa idea kampanii obejmuje zarówno obszar wizerunkowy jak i kontekstowy.
Z jednej strony marka będzie systematycznie budowała świadomość za pośrednictwem popularnych portali parentingowych dostarczając edukacyjne treści na temat zwiększania odporności u dziecka.
Z drugiej strony, aby wzmocnić dotarcie do grupy docelowej marka VisolVit będzie wykorzystywać reklamowe sieci kontekstowe. Dzięki synergii medialnej kierowania reklam marka chce trafić do mam poszukujących produktów wspierających odporność dzieci.
Zwieńczenie kampanii stanowi odświeżenie komunikacji w mediach społecznościowych, gdzie marka VisolVit zaprezentuje nowe, jakościowe treści dotyczące zdrowia, a także wychowywania dzieci.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Visolvit.pl oraz społecznościowego profilu marki tutaj >>