IntymNIE dla bólu - nowa kampania Tantum Rosa
Są tematy uznawane za tabu, o których nie mówi się głośno. Połóg, menopauza, zabiegi ginekologiczne, dolegliwe infekcje intymne - to kwestie dla wielu kobiet wstydliwe, mimo, iż są tak powszechne.
Dlatego w cyklu szczerych rozmów poruszamy te tematy wprost.
Kampania jest manifestem kobiet, które chcą zadbać o swój komfort i intymność bez bólu.
Mamy nadzieję, że dzięki kampanii „IntymNIE dla bólu” bolesne dolegliwości przestaną być krępujące a Angelini Pharma dołoży swoją cegiełkę w zmianie społecznej świadomości dotyczącej kolejnej problematycznej kwestii.
Cykl rozmów z bohaterkami kampanii:
W jaki sposób radzić sobie z bólem krocza i dyskomfortem po zabiegu ginekologicznym?
Czego spodziewać się w okresie połogu i jak w tym czasie zadbać o siebie?
Jaki wpływ na życie kobiet ma okres menopauzy? Czy zmienia życie intymne?
Jak radzić sobie z nieprzyjemnymi objawami infekcji intymnych, by nie odebrały komfortu życia?
"Not Perfect But Happy"
Nie poprzestajemy jednak na samych promocyjnych spotach - Angelini Pharma została partnerem wydarzenia zorganizowanego przez Fundację Mętlik w Głowie w ramach kampanii społecznej "Not Perfect But Happy".
Celem akcji jest umacnianie kobiet w ich poczuciu własnej wartości i umiejętności mówienie NIE archaicznemu, wyidealizowanemu wizerunkowi kobiety.
Tantum Rosa jako partner tego wydarzenia została przedstawiona i odebrana jako marka działająca na rzecz kobiet i ich zdrowia.
W podziękowaniu za wsparcie i udział w wydarzeniu Angelini Pharma Polska, wraz z marką Tantum Rosa, otrzymała certyfikat dla firmy zaangażowanej społecznie, zmieniającej życie kobiet.
Po więcej informacji zapraszamy bezpośrednio na stronę produktu Tantum Rosa (www.tantumrosa.pl)